vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Duben 25 10:36:50 CEST 2000

> zdravim,
> jedu na Celeronu 466 vmware s w95 osr2 [asi, ja se v tech
> verzich nevyznam]. Jede to v pohode. Jenze kdyz pretocim
> procesor o jeden stupen na 525 MHz, jede vsechno krome woken
> ve vmware. Celou noc to kompilovalo dokola jadro a 525 drzi,
> proto bych se toho nerad vzdal jen kvuli woknum na virt.
> stroji. Wokna nabootuji tak 1x z 8mi pokusu, vetsinou
> vytuhnou na win.com [posledni krok pri krokovani]. Kdyz
> dam logovani, zadny log soubor se nevytvori [asi nestihne].
> Ma nekdo nejakou radu?
> diky

Ja mam C433 (6.5*66) pretaktovany na 525 (6.5*81). Chodi mi bez
problemu tam Wokna (95 i 98) i linux (RH 6.1). Poustim i Wokna pod
VMWare a taky v pohode. Akorat ze se 128 MB to muzu pustit 2x,
protoze pak uz se to priserne zpomali :-)

Jakou mate desku ? KOlik pameti ? Jake disky ? Poustite Wokna z
existujici partisny nebo nainstalovana na virtualnim disku ? Pod
jakou verzi VMWare ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s