Shell

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Duben 25 11:03:39 CEST 2000

On 25/04/2000, Ivo Hanuska wrote:

> Mel jsem RH 5.1 (Ceskou edici od Computer Pressu, co vysla jako soucast
> LDAP). Ten jsem pred casem uspesne upgradoval na RH 6.1 (Opet od Computer
> Pressu). Vse funguje k plne spokojenosti. Krom jednoho detailu. Pri loginu
> pres Telnet se mi porad ten pocitac hlasi jako:
>
> Red Hat Linux release 5.1 (Manhattan)
> Kernel 2.0.35 on an i586
> login:

Tahle informace je v souboru /etc/issue a /etc/issue.net, ovsem pri
kazdem rebootu se obsah souboru prepisuje ve skriptu /etc/rc.d/rc.local

Mimochodem, proc chcete, aby kazdy mel moznost zjistit, co presne
provozujete? Mozna jsem pranoidni, ale cim mene toho potencialni utocnik
vi...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi