Jak obnovit smazany soubor v RedHat6.2

Tomas Lada tomas.lada na hsvos.cz
Úterý Duben 25 10:46:26 CEST 2000

> Nejsnaze jako root spustit mc, F9 -> Prikaz -> Obnovit smazane soubory
> Je to obnoveni z celeho oddilu, takze je dobre vedet datum smazani, velikost
> apod., abyste smazany soubor nasel. Jeho jmeno i informace o tom, v jakem
> byl adresari, je ztraceno.

Trochu jsem zazmatkoval >:-).
Nechtic jsem si smazal lilo z adresare /sbin na /dev/hda5 a zkousel jsem to
obnovit pres midnight commandera.
Ale kdyz zadam do nabidky obnoveni souboru celou cestu hda5/sbin/ tak mi to
vypise chybu v chdir. Myslel jsem jestli neexistuje (on urcite existuje) nejaky
prikaz jako byl v dosu undelete *.*. Znam jmeno smazaneho souboru i jeho
umisteni, coz snad znacne ulehcuje situaci.
S pozdravem
                        Tomas