vmware --- 525MHz je na wokna moc?

b.linda na sh.cvut.cz b.linda na sh.cvut.cz
Úterý Duben 25 10:55:44 CEST 2000

samozrejme, take v tom hraje roli obchodni strategie, ale Intel ma
technologicky zastarale vyrobni linky, takze tam bych to nevidel tak zhave.
Hodne place je mozno slyset, v konferencich zabyvajici se temito problemy.

A zkuste riskovat u procesuru, zdali je ok a nebo ne. Sam dobre vite, jak
spatne se tyto pripday reklmuji.