Re: Přítulný Linux - téměř vyřešeno

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Duben 25 11:35:13 CEST 2000

"František Rybář" <postovni.holub na atlas.cz> wrote:
> problémů. Ale z DOSu s vyhrazeným oddílem, ale nezformátovaným, to jaksi
> nedokáže. Abych řekl pravdu, RH na mě působilo tak trochu jako první verze
> Windows. Leckteré programy dost padaly, zejména linuxconf to dokázal skvěle.
> RH na mě působí tak trochu nedodělaně (nemusí to být pravda, je to jenom
> pocit), a ačkoli v zásadě pracoval, raději jsem zkusil

Mam takovy pocit, ze mluvite o instalacnim programu a ne o systemu
samotnem. Instalacni program je u RH 6.1 skutecne otresny, pri prepsani
do Pythonu a doplneni graficke instalace zmizely i funkce, ktere
v predchozich verzich byly (zobrazovani potrebneho mista na disku),
mnozstvi chybovych stavu neni osetreno, program je neuveritelne liny
a narocny na prostredky, apod.. V RH 6.2 uz je to o neco malo lepsi.

Myslim, ze nez neco takoveho, je lepsi instalacni program v textovem
rezimu. Staci aby byl prehledny a srozumitelny, pokud mozno detekoval
a konfiguroval co nejvice hardwaru, pokud mozno umoznoval vratit se
zpatky, kdyz clovek neco vybere spatne, a dostatecne varoval pred
nevratnymi kroky.

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229