vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Duben 25 12:01:04 CEST 2000

On Tue, 25 Apr 2000, Jan Klugl wrote:

> hmm, diky za podnetnou informaci, nicmene toto nebyl predmet dotazu.
> Na tom Celeronu jede VSE krome woken pod vmware, celou noc jsem
> na tom kompiloval jadro a vydrzelo to.
> Temer kazdy procesor od Pentii jede o krok vyse, Celerony jsou
> v tomto ohledu favorite.

Je to sice OT ale neda mi to. Pretaktovavat procesory neni dobry napad. Z
CPU co jsem zkousel pretaktovat (Intel 486/66-80, Celeron 300-450, AMD
450-500) fungovali na vyssi frekvenci vsechny, ale vsechny obcas udelaly
nejakou chybu a vytuhly. Je mozne, ze se vam do ruky dostane kousek ktery
bude bez problemu fungovat na vyssi frekvenci, ale stejne se mu
pretaktovanim snizi zivotnost (ja vim ze je jednou jestli vydrzi 15 nebo
10 let).
Result - v domacim PC pretaktovany CPU klidne, ale kdo si to da do serveru
je blazen.

P.S. Specialne u Celeronu obcas pomuze zvysit napeti jadra na 2.2 V, zvysi
se tim stabilita, ale jestli si tim CPU odpravite je to jen vas problem.

S pozdravem
Jaroslav Gratz