jak zjistit velikost adresare, smbmount

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Duben 25 13:16:33 CEST 2000

zdravim,
odpustte mi mozna pro vas trivialni dotaz, ale jiz nekolikrat jsem
stal pred problemem porovnani adresarove struktury a souboru na
totoznost [ve velikosti souboru], napr. po zkopirovani stromu,
vytvoreni ISO image etc.
Ptam se: jaky je nejlepsi/nejrychlejsi zpusob? du . mi nepomuze,
nebot na ruznych filesystemech ukazuje ruzne velikosti.

OT: nevi nekdo proc ze smbmountu [RH6.1] zmizely parametry -d a -f,
ktere jsem s vyhodou pouzival napr. k zamezeni spustitelnosti souboru?

V manovych strankach se stale tyto parametry uvadeji, ale ani
smbmount ani smbmnt na ne neumi spravne zareagovat :(

diky

--

                                    Jan Klügl