Shell

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Duben 25 14:14:55 CEST 2000

On Tue, 25 Apr 2000, Michal Krause wrote:

> [...]

Ta informace o verzi RedHatu a kodovem jmene je v balicku
redhat-release.rpm, nevim proc se nenainstaloval, me to pri upgradu
proslo vzdy.

To ze tam je verze kernelu z RH 5.1 je znamkou toho, ze se nenainstalovalo
lilo s aktualnim kernelem. Resenim je podivat se do /etc/lilo.conf a
pripadne pustit lilo znova.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |