Jak obnovit smazany soubor v RedHat6.2

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Duben 25 14:24:16 CEST 2000

On 25/04/2000, Tomas Lada wrote:

> do cesty se pise jen "hda5".  "/dev/" je tam implicitne.
> Uz jsem to obnovil a linux nabootoval takze je vse ok.

Mam pocit, ze vychazite z mylneho predpokladu, ze program lilo ma primou
souvislost s bootovanim. Nema, pouze instaluje zavadec na pozadovane
misto a hlavne s patricnym vymezenim, kde se nachazi jadro atd. Linux uz
po korektnim nainstalovani zavadece lilo (mineno program) k nicemu
nepotrebuje.
Takze bych se ani nedivil, kdyby ten obnoveny soubor v poradku nebyl,
coz si muzete to overit treba pomoci povelu

rpm -V lilo

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi