sit ve VMWaru

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.spam.sk
Úterý Duben 25 16:24:28 CEST 2000

Milos Svasek <svasek na pvt.net> wrote:
> Ahoj

> Mam pevnou IP a domenu. Nainstaloval jsem si nazkousku "VMWare 2.0" a
> chtel bych, aby mi fachalo pripojeni do internetu i z Windows 95
> nainstalovanych ve VMWaru. Jsem pripojen prez *eth0*.

> Mate s tim negdo skusenosti ?? Jestli ano, tak se one se mnou prosim
> podelte.

mam...
ak to ide, zozen si dalsie ip cislo (na tej istej podsieti), vo vmware
nastav siet na Bridged a tym win95 nastav to zohnane ip cislo (so
vsetkymi spravnymi maskami a gateway atd)

ak sa to neda, nastav typ siete na Host only, zakompiluj do kernelu
IP masquerading a routruj vmware siet cez ip masquerading von

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik @ center.fmph.uniba.sk     |