vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Duben 25 16:39:44 CEST 2000

> Ale emuluje ho na realnem zeleze.

mno, spis bych rekl, ze ho emuluje na prostredcich poskytovanych
Linuxem,
cili nepouziva 'tu a tu zvukovku', ale /dev/dsp, nepouziva 'tu a tu
VGA',
ale display. Kdyby mely byt problemy s zelezem, pravdepodobne by byly
nejdriv v Linuxu.

> Bezi tam DOS ? Dalo by se tam pustit neco co bude zrat pamet (napr.
> DOSacka hra) ?

jen dosemu :)
zrat pamet? muzu si napsat C programek ktery mi sezere celou pamet,
nevim ale co si od toho mam slibovat.

> Mate dost mista na disku, dost dostupneho mista (quota) ? Co to
> delalo pri instalaci ? Nehlasily Wokna nejakou anomalii ? Mozna to

dost mista, zadna anomalie. cca 10G mista, na virt. disku jiste pres
gigo.

> zpusobuje nejaky natrzeny ovladac - zkuste nouzovy rezim, vyhazet
> ovladace hw a pridavat po jednom ....

zadne [temer] tam nejsou :) jen sit a display, a samozrejme disk.
Nemam pripojene CD, floppy.

Diky za pomoc, ale asi to uzavreme s nulovym vysledkem. Skoda.

--

                                    Jan Klügl