Zhanam emulator terminalu pre Wokna

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Úterý Duben 25 21:08:10 CEST 2000

Radek Vybiral wrote:

> Totalni nesmysl! Kdyz musim, delam ve Woknech POUZE v tom terminalu a
> pouzivam ho jiz temer rok a naprosto v pohode! Na tom kompu ty prostredky
> sezralo neco jinyho, takovy IE je celkem logicky kandidat.
>
> A cim by jako PuTTy mel ty prostredky sezrat, kdyz to ma cele 300k a
> nedela to nic jineho nez zobrazuje textove informace, he?
>
> Jeste tam sice zlobi v MC numericka klavesnice, ale snad by to melo byt
> opraveno.

Bohužel musím potvrdit zjištění z původního příspěvku. Putty skutečně
zcelanepředvídatelně asi po hodince práce totálně zmrší fonty v
počítači.

Nejdříve se objeví jenom takové pruhy v obraze, ale pak je celý text
nečitelný a to i mimo okno terminálu. Pak se počítač musí restartovat.
Nejdříve jsem myslel, že je to počítačem, ale problém se objevil i
na jiných strojích. Ve všech případech šlo o počítače s Windows NT
 a na pozadí nemuselo být spuštěno ani příliš  mnoho úloh - snad
jen nějaký ten Netscape. Při krátkodobém používání - tak do půl
hodiny - jsem problém ještě nezaregistroval. Možná je to tím, že
mám ve zvyku spouštět víc instancí najednou a to se mu příliš nelíbí.
Ještě to vyzkouším.

Zkusil jsem už několik terminálových programů pro Windows, ale jako
nejlepší řešení mi připadá použití nějaké jednodisketové
minidistribuce Linuxu a nějaké to ssh, nebo telnet místo shellu.
Já vím, není to vždycky možné a ani to není příliš snadné, ale
Linux je Linux :)

--
/*