Vyreseno: je Xlib thredove bezpecny??? tuhnouci XSync()

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Duben 25 23:41:46 CEST 2000

Vladimir Dvorak wrote:

> To je ono! Dekuji. Ale vysledek se zda byti o dost pomalejsi...
>
> lada dvorak

 Co se da delat, kdyz skoro kazde volani dela zamykani.
 Nejsem si jisty, jestli jsem pochopil tu samotnou podstatu problemu,
motivaci pouziti toho XSync() atd., ale mozna by to slo udelat jeste
tak, ze se udelaji dve X konexe, jednu si otevre Qt samo a bude s jeji
pomoci kreslit dialogy a tak, a pak se jeste otevre druha rucne a pres
ni se bude kreslit atd. Mit 2 X konexe by ciste teoreticky melo byt
thread-safe, kdyz se o kazdou stara jiny thread.
 Pripadne jeste kreslit jen kdyz je Qt idle ( nulovy QTimer ).

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli