novy mc

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Středa Duben 26 09:35:04 CEST 2000

> balicku
> (pravdepodobne
> ale
>
> Nejdriv nainstalovat novou - zmenit link ze stare na novou
> odinstalovat starou,
> nainstalovat mc.
>
> Petr (c)obáo

To jsem take zkousel, rpm mi ohlasi spoustu konfliktu, protoze nektere
nazvy souboru z noveho rpm jsou shodne jako ve starem.
Take jsem zkousel vybalit pouze tu libncurses.so.5, ale to taky
nepomohlo, i kdyz na disku byla, pravdepodobne neni zaznam v rpm
databazi a novy mc se zase nenainstaluje.
Napada me jenom udelat vse rucne, tedy i noveho mc vybalit z rpm a
nahradit stareho (coz se mi bez mc bude delat spatne...)

Jirasek