novy mc

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Duben 26 10:13:22 CEST 2000

On 26 Apr 2000, Jaroslav Jirasek wrote:

> To jsem take zkousel, rpm mi ohlasi spoustu konfliktu, protoze nektere
> nazvy souboru z noveho rpm jsou shodne jako ve starem.
> Take jsem zkousel vybalit pouze tu libncurses.so.5, ale to taky
> nepomohlo, i kdyz na disku byla, pravdepodobne neni zaznam v rpm
> databazi a novy mc se zase nenainstaluje.
Rekl bych, ze je nekolik moznosti. Jste-li si jisty, ze vam programy,
vyzadujici libncurses4 budou fungovat s 5, upgradovat s parametrem --force
a udelat ten link.
Dale rucne vybalit tu libncurses.so.5 a mc nainstalovat s vyse uvedenym
parametrem.
Nebo zkusit nainstalovat libncurses5 jinam (/usr/local/lib) pomoci
--relocate (--badrelocate) a pak mc.
Nebo to cele udelat rucne.
Kazdopadne asi budete mit drobne nekonzistence v rpm databazi.

--
Michal Kaspar

VSE Praha