nvidia-drivery pro X 4.0

moje pmoje na scova.vabo.cz
Středa Duben 26 11:34:55 CEST 2000

Dne St, 26 dub 2000 jste napsal(a):
> Zdravim,
> zkouseli jste nekdo rozchodit X 4.0 s novymi drivery primo od nvidie? Mam TNT1
> AGP 16MB a hned pri startu se mi nahodi akorat cerna obrazovka, stroj
> evidentne jede dal, dokonce funguje i klavesnice, ale neda se uz z iXu
> prepnout na jinou konsoli (nebo nefunguje sysrq R), do logu se napise hlaska,
> ze ma 0MB vram a deletne z toho duvodu vsechny mody. Zkousel jsem mu vnutit
> "VideoRam", to, zda se, ignoruje, zakazat agp, vyzkousel jsem kernely 2.2.14,
> 2.2.12-20 (orig. z RH 6.x), (pod 2.3.99 ten jejich driver nejde vubec
> [...]

Mam a jede, ale pokud pouzijete stary kernel z RH-6.1 je lepsi pouzit uz
udelane rpm a nic nekompilovat. Rozjel jsem to i na 2.2.14, ale musel jsem ho
udelat znova a potom zkompilovat drivery. Jo a je nutne si dat pozor na spravny
System.map .

			moje

P.S pokud budete mit jeste problemy, tak se klidne obratte primo.

--
Tomas Konir
Student

ICQ 25849167