reiserfs rezie

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 26 12:22:04 CEST 2000

Milos Prudek napsal:
> - Naformatovany reiserfs zabere 28% kapacity disku, aniz by bylo cokoliv
> ulozeno. Zrejme se jedna o rezii zurnalovani. Da se to nejak omezit?

Fakt? Me se zdalo, ze zabira min mista nez ext2.
6GB partition s ext2 - df piet 6071936 volneho.
Stejna partition s reiserfs 6168764 volneho

> - Da se nejak zmenit zakladni velikost alokacni jednotky 4kB?

proc? reiser vyuziva misto do posledni mrte, tj. i kdyz je jednotka 4kB, tak
dela subalokaci a pripadne koncove volne misto dostane dalsi soubor.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Resistance is futile. You all will be packaged