SAMBA server problem s ceskymi znaky v souborovem systemu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 26 22:02:46 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, lubos klokner wrote:

> nahodte si sambu 2.0.7 - prave vysla
> na starsich verziach samby w2k nechodia...

No nechodil browsing a kopirovani vetsich souboru a potom jeste volume
labely, nicmene cestina by chodit, ja jsem s ni nezaznamenal problem
(zkoumal jsem to nejsky cas s W2K RC3).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.