Mandrake CD

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Duben 26 22:55:46 CEST 2000

Michal Bozon wrote:

> Zdravim.
>
> Chtel bych si nainstalovat Mandrake Linux 7.0. Je to mam pocit 6 CD-ROM.
> Nekde
> jsem to videl asi za 2000 Kc. To se mi zda hodne. Debian 2.1 na 5 cd
> stoji cca 500 Kc.

 To bude mozna tim, ze mezi Mandrake a Debianem je z komercniho hlediska
trochu rozdil. Mandrake ( jako dalsi komercni distribuce ) existuje v
nekolika verzich : Jednak free, ktera se vejde snad na 1 nebo 2 CD,
kterou je mozno stahnout treba z
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/Mandrake , a potom ruzne Deluxe
verze nebo jak se jim nadava, ktere maji navic treba i komercni
aplikace, a ty uz samozrejme zadarmo nebudou.

> Navic nevim,
> jestli ho v
> budoucnu budu pouzivat, spise bych si jej chtel jenom vyzkouset.

 Pak by mela uplne stacit i jen ta free verze.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli

Btw, Mandrake 7.1beta je venku.