USERADD, ADDUSER nebo neco jineho?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Duben 27 09:53:27 CEST 2000

Pod RedHatem je utilita control-panel a z ni se da spustit utilita na spravu
uzivatelu a skupin . Nevim jak se jmenuje ale pres Control-panel se da pouzit.
Nevim jak funguje, protoze nic podobneho nepouzivam.

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator