CVSROOT/passwd

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 27 10:16:37 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Daniel Smolik wrote:

> Zrovna v sobotu jsem to rozchozoval. Uplne v pohode. Mas
> urcite v tech passswd na konci kazdeho zaznamu
> :cvsuser ?

 No mam to dle manualu:

 usernameA:heslo
 usernameB:heslo
 usernameC:heslo

 Dalsi moznost jak jsem pochopil je "premapovani" interniho (cvs) username na
systemoveho usera, tedy

 usernameA:heslo:system_usernameA
 usernameB:heslo:system_usernameA
 usernameC:heslo:system_usernameB

 To jsem take zkousel.

 Neni nutne ten soubor passwd protlacit do CVS nejak specialne?

 Muj postup byl:

 export CVSROOT=/cesta

 cvs init
 cvs checkout CVSROOT
 cd CVSROOT
 editace --> passwd + config
 cvs add passwd -m "blabal"
 cvs commit -m "blabla"

 a pokud se snazim o 'cvs -d ":pserver:username na host:/home/cvs" login"
 tak se dozvim, ze user neni...

 Co delam spatne?

							Karel