Vhodna, mala distribuce pro Proxim Symphony

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Čtvrtek Duben 27 11:12:53 CEST 2000

Dobry den,
potreboval bych ucelove rozjet Linux s kartami Proxim Symphony PnP Isa.
Pocitac by slouzil jen jako router mezi dvemi LAN.

Muzete mi doporucit nejakou distribuci, ktera muze pracovat s temito kartami
a bude pokud mozno co nejmensi ?
Skousim to s Monkey Linuxem, ale zatim se mi moc nedari. Standardne
neobsahuje moc
veci a musim stahovat spoustu dalsich baliku z Inetu a nejak ne a ne docilit
spravne konstelace.

Pracuji s RedHatem a tak jsem spis kamarad s RPM baliky ,ale
RedHat je pro tohle moc velky. Idealni by bylo kdyby se to veslo tak do 40MB
HDD.

Dekuji.

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz
http://www.apexcomp.cz
Remember! Everybody is talking about Linux, Linux...