dlzka kluca

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Duben 27 11:41:24 CEST 2000

A je tomu tak. Som sa nechal posliest tou tatrabankou. Ked som upgradol IE
na 128bit, uz to funguje. Aj tak by ma zaujimalo ako je mozne ze moj 56bit
IE vedel komunikovat 128bit.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }