Problem s CVS

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Čtvrtek Duben 27 13:18:07 CEST 2000

      Ave!

   Mam taky problem, rozbehavam na jednom pocitaci CVS (je to
RedHat6.2, ak to niekomu pomoze), mam uzivatela cvs, jeho domovsky
adresar /home/cvs (skusal som chmod 755 aj 711), v nom zakladam
projekt, povedzme s nazvom "projekt", tj. adresar /home/cvs/projekt
   Podla navodu som urobil "su - cvs" potom "cd /home/cvs/projekt" a
nakoniec "cvs init" - vytvoril sa mi adresar CVSROOT, v nom som
editoval subory readers (obsahuje uzivatela cvs), writers (uzivatel
chochol) a passwd (uzivatel chochol + kryptovane heslo).

   Problem je, ze sa mi sice podari na ten stroj urobit "cvs login"
(CVSROOT=:pserver:chochol na stroj.nekde.cz:/home/cvs/projekt), ale ked
dam "cvs checkout projekt", tak je na mna sprosty, ze vraj:

setuid failed: Operation not permitted
cvs [checkout aborted]: authorization failed: server stroj.nekde.cz
rejected access

   Uz som nad tym zabil celkom dost casu, ale stale som na to
neprisiel, kde je chyba - netusite niekto? Urcite je to nejaka
primitivnost, ale ja to proste nevidim :(

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.inet.cz/~chochol/
+420 5 41242414 (kl.33)             ICQ UIN: 4073954