Jednoduchy skriptik II

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Duben 27 13:27:09 CEST 2000

Miroslav BENES wrote:

> Omlouvam se. Prisly dva prispevky se skoro stejnou verzi a ja pouzil
> tu spatnou. Mel jsem se lip divat.

> Jo. Uz je to jasny.

> To jsem jenom zkousel, co to udela. A chova se to (nastesti) uplne
> stejne.

> V souboru je napr. 954731195, po konverzi to vypada : "
> "Mon Apr  3 05:06:35 2000" a konecna uprava je
> 2000-04-03-05_06.log

A ha
Ja bych to udelal takto, kdyz mam retezec Mon Apr  3 05:06:35 2000 tak ho dam prikazu
date a on mi to zkonvertuje jak chci. takhle

$ date -d "Mon Apr  3 05:06:35 2000" "+%Y-%m-%d-%H-%M.log"
2000-04-03-05-06.log
$

Asi presne to co potrebujete ne ?

Michal

p.s. Tentokrate jsem si to zkusil, jestli zase neselhalo moje cteci zarizeni