postovni server domenu domena.cz a preposilani posty

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Čtvrtek Duben 27 14:49:31 CEST 2000

Dobry den,

muj problem je nasledujici:

Pro domenu DOMENA.CZ je mx zaznamem urcen pocitac LINUX.DOMENA.CZ na kterem
jako postovni server bezi sendmail. Ja bych ale potreboval, aby tento
pocitac vzal vsechny email, ktere jsou na domenu DOMENA.CZ a preposlal je
do interni site na pocitac ALFA, kde jako postovni server jsou lotus notes.
Kdyz to resim pres doplneni zaznamu do mailertable - TEST.CZ
smtp:[192.168.1.10], tak to funguje pro vsechny ostatni domeny nez je prave
ta domena DOMENA.CZ
Muzete mi nekdo poradit, jak to mam nastavit na sendmailu aby mi to slapalo
?

Predem dekuji s pozdravem Roman Mosnicka