Apache - virtual web

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Duben 27 15:38:31 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, lubos klokner wrote:

> najlepsie by asi bolo aby to rozlisovala uvodna stranka daneho
> webu a podla IP klienta zobrazila dalsi obsah...

ak by som mal 2 IP tak by som to riesil cez ipmasqadm
nastavil by som na vonkajsiu kartu pocitaca 2 IP
potom jednoducho podla sourcu ipmasqadm portfw
na porte 80 a forward na port 80 prva IP stroja alebo druha IP stroja
v httpd.confe upravit IP based vhost a ides...
zaroven sa da upravit na dane dir access aby nejaky fiskus ktory pozna
dobre http protokol nerobil svinaciny

dzony