radiokarta na 0x350

Peter peter.biely na nup.sk
Čtvrtek Duben 27 17:07:48 CEST 2000

Zaradenia /dev/radio0 atd existuju. Mam aj simlink na /dev/radio ->
/dev/radio0
Ak sa pokusam o vypis na /dev/radio0 dostanem prazdnu obrazovku na ine cisla
dostavam odpoved ze zaradenie neexistuje. (aj ked adresar je)

Programy ako gradio, qradio alebo ako sa vola vypisuje ze zariadenie
/dev/radio0 nie je dostupne.

Vdaka za pomoc.

news:956677333.592023 na cdwork.cvt.stuba.sk...