Jak opravit poskozeny TGZ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Duben 27 18:39:18 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Petr Novotny wrote:

> Ale houby. V tomto pripade se projevuje to, ze komprese je
> odstraneni redundance (zatimco "bezpecne ulozeni dat" je
> pridavani redundance v podobe kontrolnich souctu).
>
> Pouceni: Zalohovat tak, ze .tar.gz ulozite na disketu (nebo treba
> CD-R) je blbost. Musite pouzit program, ktery kontrolni soucty
> pridava (no dobre, a predtim muze zkouset komprimovat).

Pokud zalohuju na pasku tak tam poustim cisty tar - mechaniky DAT / DLT
obvykle umi HW kompresi. Zkousel jsem nahrnout na pasku jednou 600MB tar
a podruhe 300MB tar.gz vznikly z puvodniho taru. Oboji trvalo zhruba
stejne dlouho - v prvnim pripade zrejme zapracovala HW komprese takze
na pasku slo nakonec stejne mnozstvi dat.