Jak se nechat systemem zavolat kazdou pulsekundu

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 27 21:25:57 CEST 2000

Jakub Dadak <dadman na brainsys.cz> wrote:

>  si na jednom vlaknu volat periodicky usleep(500000) a provadet danou akci.

usleep() ve vlaknovem programu neni dobre reseni.
Kdyz uz, tak alespon pouzijte nanosleep().

>  Kriteriem je co nejnizsi vytizeni procesoru, protoze mozna pujdu i na mensi
>  intervaly, je to site pro pomerne line procesory a prace je dost.

Zkuste si prostudovat rozhrani setitimer() / getitimer().

>  Zkuste mi poradit Vasi metodu.

Hmm. Tato veta mi silne pripomina, ze zadarmo ani kure nehrabe...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science