bezdrotove spojenie na kratku vzdialenost

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Duben 27 12:12:16 CEST 2000

Ahoj!

> Potreboval by som zohnat nejake bezdrotove spojenie
> 2 pocitacov na kratku vzdialenost ( do 400 metrov, priama viditelnost )
> kde by cena spojenia ( obe strany ) nepresahovala 15 000,- Sk. Nevjete
> poradit niekto nieco ?

Na tohle uz by mohly stacit karticky jako ray pripadne homefree. Maji
specifikovano kolem 300metru ve volnym prostoru. OVERTE SI TO.

--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents me at discuss na linmodems.org