Problem s CVS

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Duben 28 10:05:52 CEST 2000

On Fri, 28 Apr 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> No dobre...a jak se spousti cvs pserver? (Vypada to, ze je spousteny pod
> uzivatelem A (!= root) a chce se prepnout na uzivatele B.)
>
> Krome toho "checkout projekt" tezko muzete provest, kdyz nemate
> adresar $CVSROOT/projekt (btw: nevite nekdo, jak pridavat moduly jinak,
> nez mkdir $CVSROOT/jmeno? :> ).

 cvs import -m "muj novy projekt?" projekt_name autor verze

 - a vse v aktualnim adresari nahrne to $CVSROOT/projekt_name

 jinak http://docs.linux.cz (je to tam i cesky)

 IMHO prima editace CVSROOTu je asi metoda nedobra (asi az na to passwd).
Stejne mi to CVS pripada nejake jemne nedodelane/nerobustni/..atd.

						Karel