Jak opravit poskozeny TGZ?

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 28 11:18:28 CEST 2000

UPDATE: pokud maji vase data v .gz archivu _hodne_ velkou cenu, existuje
urcita sance na jejich obnovu. Neni to ale nic jednoducheho a bude to
chtit dost casu. Navod je zde: http://www.gzip.org/recover.txt

> afcio (nebo tak nak se to jmenuje), odvozeno od cpio. Pakuje to kazdej
> soubor zvlast a pak je sklada do TAR archivu. Takze kdyz to nekde
> zdechne, tak clovek prijde jen o soubor v miste chyby.
>
> IMHO by to mohl umet i veleslavny (ale moc nevideny) pax.

Kouknu na to, ale zatim mam pocit, ze je dost chaos v ruznych verzich
techhle utilit. Co vyrobce UNIXu, to vlastni verze a jeste nekolik
dalsich. Ale docetl jsem se, ze by se treba paxutils mely casem spojit s
tarem, atd., takze se pocet ruznych taru/cpio/paxu zmensi alespon o
tretinu :-)

> No, kdysi jsem v nake verzi taru videl moznost, ze pakuje po castech,
> po nakejch blocich, pak clovek prisel o jeden blok.

No, v GNU taru na to jsou pouze rezervovane options -- [yY] :-)

Michal