Kernel panic

Patrik Sima rahowa na seznam.cz
Pátek Duben 28 14:31:27 CEST 2000

>Patrik Sima <rahowa na seznam.cz> wrote:
-> System mi pri bootu vypise kernel panic init no found.
-> Zkousel jsem i init=..., ale to nepomaha.
-> Pomuze mi nekdo. Nechci to cele znova instalovat.

>nemohli ste omylom primountovat zly FS ako root ?

Opravdu si nejsem jisty jak se to stalo.
Po delsi dobe jsem nabootoval z diskety a vyhodilo mi tuhle hlasku.
Tenhle problem mam na compu v praci, kde pouzivam WINDOZE aplikace asi co
pet minut(pul disku jsou WIN98 a pul RedHat),takze preinstalovat cely RedHat
nemuzu. Chci to vyresit nejak jinak.
Root ma byt na /dev/hda2, ten se mountuje spravne. Problem je ze nemuze
inicializovat konsoli.

Patrik

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.