LILO A NTFS Vyreseno!

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Pátek Duben 28 14:53:15 CEST 2000

Zdravicko,
vzneslo jsem v teto konferenci dotaz jehoz zneni prikladam dole.
Indikace a reseni:
Doslo k prepsani prvnich 512 b disku Lilem. disk byl samozrejme nefunkcni.
protoze se jednalo o NTFS partition, zkousel jsem Partition Magic ver. 4 a
5, ale bezvysledku, pouze s oznamenim chyby v boot sectoru. norton utitlity
pro win NT nemam, tak nevim. diky bohu Lilo dela zalohu boot sectoru kazdeho
disku, ktery prepisuje (???) a tyto zalohy jsou v /boot/boot.030x
Pouhym zkopirovanim
# dd if=/boot/boot.0303 of=/dev/hda3
doslo k naprave.
Nastup do prace po dvou zkouskovych dnech prinesl takoveto osviceni mysli.
Pracovat a studovat zaroven doporucuji 2 ze 3 pacientu psychiatricke
ordinace dr. Horaka.
bye
vanous