Trust vztahy v Sambe

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Pátek Duben 28 14:53:24 CEST 2000

> PDC a BDC samby spolu komunikuji jinym protokolem nez PDC a BDC NT,
> protoze se nepodarilo rozkyt replikacni protokol. Takze neni mozne
> replikovat domenu mezi NT a sambou a to v zadnem smeru.
> Je mozne pouzit sambu tak, ze se budou overovat hesla proti NT PDC, ale
> pokud tento nepojede, samba nepojede take. Patricny parametr se jmenuje
> password server = Netbios_jmeno_NT_PDC
>
> Podle me mate jedinou sanci, uzivatele hlasit do tech NT a pak jima
> mapovat disky ze samby.

ja nechci replikaci.
ja mam dve domeny. jednu samba, druhou win NT. obe PDC. po overeni usera na
PDC samba ma user k dispozici vsechny disky samby (ktere mu dam), ale pokud
se pokusi jit na nasdileny disk z domeny NT dojde z zakazani pristupu k
tomuto disku. a to i presto, ze sdileni disku na domene NT je povoleno vsem,
bez omezeni. potrebuji tedy, aby domena NT vedela, user uz byl overen na
domene samba a ze mu muze verit. to jsem si predstavoval pod pojmem trust.
mohl bych nechat usery overovat na domene NT, to v nejhorsim pripade, ale
pak je tu problem s temi, co se telefonicky prihlasi na linux server (ten
stejny co ma samba pdc domenu) a budou chtit pristupovat na disky te NT
domeny.

vanous