Re: Modem se nehlásí - vyřešeno

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Sobota Duben 29 02:26:32 CEST 2000

Dobrý den,

minulý týden jsem žádal o radu, jak rozchodit modem, který nevytáčí číslo.
Nakonec jsem po mnoha pokusech, čteních manuálu apod. přeinstaloval Linux.

Od té doby modem vytáčí číslo, reaguje na příkazy v minicomu apod. Nevím
přesně, co mu bylo. Zajímavé je, že Debian 2.1 je nějaký zvláštní. Nemohl
nainstalovat mc, protože mu chyběl balík libglib1.2, který prý nikde neměl.
(Při minulé instalaci mu nechyběl a s mc problémy nebyly.) Nakonec jsem se
naštval, vzal jsem CD od RedHatů a spustil rpm --install --nodeps
glibc-2.1.2.11.i386.rpm. A mc jede. Uf! Mám Linux jenom chvíli, ale už mě
nutí dělat docela psí kusy.

František Rybář