nefunkcni cslatex

the_ment na centrum.cz the_ment na centrum.cz
Neděle Duben 30 10:23:18 CEST 2000

prikazem cslatex, vzkazuje akorat
> Tento soubor vytvorite spustenim initexu a zadanim prislusneho
> ini-souboru. Po vytvoreni cslatex.fmt jej budete mozna jeste muset

> zkopirovat do adresare fmt(ci jak se jmenuje..)

> Jan Vybiral

K tomu jsem taky dospel, ale kde mam vzit ten ini-sobor? Pro latex je
to latex.ini, cslatex.ini jsem ale nenasel.

a jeste, kde sezenu prohlizec dvi souboru pro konzoli (svgalib)?

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz