Kam se podel(o) chos (pripadne co je to grub)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Neděle Duben 30 10:41:18 CEST 2000

On 28 Apr 2000, Milan Zamazal wrote:

>     ZB> Zato se tu nachazi neco, co se jmenuje grub Vite nekdo o co se
>     ZB> jedna?
>
> Zavaděč vytvořený pro GNU/Hurd.  Kromě toho, že umí zavádět Hurd a lze
> vybírat šipkami, má i další velmi užitečné vlastnosti -- např. není
> nutno jej po instalaci nového jádra přeinstalovávat a při bootování lze
> zvolit jakoukoliv oblast disku s podporovaným souborovým systémem a
> soubor nebo sektor, ze kterého se má systém zavést.

Zajimalo by me zdali mate nekdo zkusenosti s GRUBem na
zarizenich jako je napr. Mylex DAC960/DAC1100 PCI RAID Controller.
Vsiml jsem si, ze se kvuli nim snad i pouziva nejak zaplatovane
LiLo apod.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr