mc a glib

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Neděle Duben 30 21:38:36 CEST 2000

>Moc divne to neni. Od jiste verze mc glib vyzaduje.
>(napr. ten v potatu nebo rh6.1) Nezkousel jste si instalovat mc
>z potata do slinku?

Vzal jsem ten, co je na CD Debianu 2.1. To je podle mého dost stará verze.
Spíše je zajímavé, že při předchozí instalaci nehlásil, že mu chybí nějaká
knihovna, zatímco teď hlásí. A instaluji ze stejných CD. Pokud tedy není
Debian distribuován na speciálních CD, která automaticky dopisují nejnovější
verze balíků na CD :-)).

Fakt je ten, že při předchozí instalaci si dselect nestěžoval. A mc chodilo.
Při poslední instalaci si dselect stěžoval a při pokusu o spuštění mc se
objevilo hlášení, že chybí libglib1.2 a nic. Po doinstalování trochu nečistě
přes rpm soubor se mc spokojeně rozběhl. Dselect si samozřejmě stěžuje
dodnes.

Je to věc, která mě spíše zajímá, než aby mi to najk zvlášť vadilo. Mc
chodí, a já víc nepotřebuji.

František Rybář