dhcpcd a 2 sitove karty

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Úterý Srpen 1 09:27:55 CEST 2000

On 1 Aug 2000, Livingston wrote:

> Rozchodil jsem masinu s dvema sitovkama, na jednu je napojena vnitrni
> sit a na druhe visi kabelovy modem. Jede mi dhcpcd ale zda se mi, ze
> blbe nastavuje routovaci tabulku. Chybi tam totiz default route, takze
> nemohu komunikovat navenek. Muze mi nekdo poradit?

Mam stejne podminky (kabelovy modem + vnitrni sit) a funguje to vyborne,
takze problem bude nekde v nastaveni. Bohuzel jste nenapsal, jak to dhcpcd
spoustite, jakou mate distribuci a podobne.
Dostavate od dhcpd vubec adresu (co na to ifconfig). Zkuste spustit dhcpcd
interface_kde_mate_kabel. To by melo ty sitovce nastavit adresu a upravit
default route. Podivejte se na manual k dhcpcd, ma hromadu switchu
(zajimavy by pro Vas mohl byt -d, ktery pres syslog hlasi, co se deje)
Jestli ne, muze byt problem ve fyzickem pripojeni (ve Windows to
funguje? Blika ten modem?. Ja mam RedHat a nastavuju to pres ifup a v
/etc/network-scripts/ifcfg-eth0 mam nastaveno dhcp. Modem prakticky
neustale blika oranzove (prijem), kdyz spousti dhcpcd blikne si parkrat
zelene (posilani) jak posila zadost.
Vic me ted nenapada.
Jo jeste vlastne muzete zkusit, jestli jenom nenastavuje default route,
nastavit ji rucne.

--
Michal Kaspar

VSE Praha