C - otvorenie suboru z adresy http://

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Srpen 1 09:48:40 CEST 2000

Zdravim,

Ing. Miloslav Ponkrác <postovni.holub na atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:000001bffad9$9f296280$127414d4 na ponkrac...

> Pokud to jde takto jednoduše, že se v C rovnou otevře soubor, tak o tom
> nevím, třeba mě někdo z konference poučí. (I když třeba v PHP to jde.).

O implementaci TCP/IP rozsirenim systemovych volani open, creat, read,
write, close a lseek se puvodne uz snazili i Bolt, Beranek a Newman. Posleze
vsak zjistili, ze sitova komunikace ma urcita specifika, ktera neni mozno
timto transparentnim zpusobem jednoduse zvladnout. V distribuovanych
mikrojadrovych systemech jako Plan9, VSTA to samozrejme neni problem,
jelikoz tam se temer kazda akce tvari jako sitove transparentni. Netvrdim,
ze neexistuje zadna knihovna, ktera takovouto komunikaci umoznuje, ale
osobne ji neznam a pomoci standardnich open (fopen) ... to bohuzel nepujde.

S pozdravem

Mila Kuchta