Zvukovka <=> gramofon

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Srpen 1 12:56:35 CEST 2000

> dobry den,
> uz jste nekdo pripojovali gramofon ke zvukovce? nevite o nejakych
> informacich?
>
> --
> Vladimir Naprstek
> e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz

Tohle bude zrejme zaviset na konkretni zvukovce a jejim manualu. Osobne jsem
se jeste nesetkal se zvukovkou, ktera by mela specialni vstup, prizpusobeny
prenosce. Pokud ma gramofon magnetodynamickou prenosku, uroven jejiho
signalu by byl schopen pobrat mikrofonni vstup, ale byl by problem s
kmitoctovou charakteristikou signalu. Nekde na strankach Amaterskeho radia
jsem videl korektor pro pripojeni MD prenosky do mikrofoniho vstupu
zesilovace, autor konstrukce konstatoval, ze soucasne zesilovace jiz vstupy
pro gramofon nemaji a ten zustava jeste leckde nevyuzit.
Podle me by bylo mozne stejny korektor pouzit i pro zvukovou kartu. Jde o
zarizeni vlozene mezi vystup prenosky a vstup zesilovace/karty.
Zkuste tedy hledat na http://www.aradio.cz. Nekde by tam mel byt seznam
uverejnovanych konstrukci.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz