mysql czech

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Srpen 1 18:18:24 CEST 2000

On 1 Aug 2000 15:16:36 +0200, Zdenek Stiburek <linux na stiburek.cz> wrote:

>  radi se mne mezi "D" a "L" a to neni nic moc

Ja Vam neverim. Jednak bych ocekaval, ze reknete "mezi D a E" nebo
"mezi K a L", a jednak mi prijde, ze pokud insertnete do databaze
retezce

	"D"
	"L"
	"\216"

a ta posledni vec pri selectu order by ten sloupec vyleze mezi temi
dvema pismeny, tak nekdo manipulovat se zdrojaky.

A jak uz bylo receno -- pokud chcete tridit cesky, nesmite tam to Z
s hackem davat v kodovani 1250, ale il2.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org