spatne sektory na HD?

strelec na autocont.cz strelec na autocont.cz
Středa Srpen 2 08:25:55 CEST 2000

> Zope serveru se

> DataRequest Error }
> DataRequest Error }

> jako kdyby byla

> badblocks -- test na b. Pomoci option -o ulozit do souboru a ten pak
> predhodit pomoci option -l e2fsck. Asi bych si rychle zazalohoval data
> :-) Zrovna minuly tyden se nam to u jednoho pocitace stalo. Po zaloze
> ten disk o tri dny uz ani nenabehl.

jeste jednu takovou blbost muzu ten e2fsck provest pri namountovanem disku
(jako /)? Jestli ne jak lze odmontovat root disk. Normalne to samozrejme
nefunguje, protoze je pouzivan (coz je logicke). Musi se najet v nejakem
specialnim rezimu Linux, nebo co?

Omlouvam se za neznalost.

Michal