Zvukovka <=> gramofon

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 2 08:24:09 CEST 2000

| Odesílatel: Robert Vojta <vojta na ipex.cz>
|
| # to si akurat doseries zvuk lebo tam je R.I.I.A zosilovac (taka sialena
| # kmitoctova zalezitost ;) ale ked si ocotni sa vrtat v nutri tak bi to
| # slo odpojit ho a pichnut sa na miesto neho ;)
|
|   Ja ochotny su a nejsu, jinak ja to neumim a netroufam si na to, snad
| jedine kdyby mi to nekdo za uplatu udelal (Brno) ;-)

Neni treba delat takova harakiri. V podstate jen potrebujete anti-RIAA
filtr, tedy filtr, ktery ma presne obracenou kmitoctovou charakteristiku.
Pak uz jen zavisi na kvalite vaseho gramofonoveho predzesilovace, jak moc
bude zvuk zahuhlany (pokud ma filtry ve zpetne vazbe, jakoze 99,95% je
takovych) a kolik bude sumet (99% bude mit S/N vyrazne nad -80dB).

Zkuste hledat fulltextem retezec +anti+riaa+filter+phono
nebo nekde na www.hut.fi je (byl pred lety) docela mohutny archiv

jinak je to zalezitost dvou malych kondenzatoru a mam pocit ze tri odporu +
konektory

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz