prunik - co s tim?

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Středa Srpen 2 09:18:01 CEST 2000

> rikate momo :-). Nebylo to z izraele? Juknete se na /bin/login :-)
(rpm -Vf
> /bin/login)
>
> Mila Kuchta
>
> P.S.: Ze Vy ulicniku mate stareho binda :-(?

Mam (resp. ted uz ne, viz nize). Znate to, dokud se vam to nestane, tak si
rikate, ze vas se to netyka. V podstate jsme vychazeli z toho, ze nejsme pro
potencialni utocniky zajimavi. Vypada to, ze jsme.

Koukal sem, ze nam nahradil bind, cron, ftpd, inetd a /bin/login. Jeste nam
tam vytvoril adresar /var/named/ADMROCKS.

Jinak jsme asi zadnou skodu neutrpeli. :-)

jo, vystup z toho rpm -Vf ...
SM5..... /bin/login
....L... /bin/more    (to mozna zmenil kolega)
S.5....T c /etc/pam.de/login

Diky vsem za rady a za pokarani, asi sem to potreboval.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581