Mirne OT, maily neprichazi ve spravnem poradi...

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 2 10:07:04 CEST 2000

On Wed, 2 Aug 2000, Petr Simek wrote:

> Zrejme Vam obcas blbne linka, takze dotaz se nedoruci, linka zase chvili
> jde, prijdou Vam odpovedi a pak pri opakovanem pokusu o doruceni i dotaz.

No nevim, ja jsem na TEN155, je to z Brna co by paketem dohodil, lajna
jede porad, vytizeni na minimum :) a dela mi to taky to samy.
Jsem jeste v dalsich zahranicnich konferencich, ktere maji radove vetsi
traffic, ale tohle se mi nikdy nestalo.

Stezoval jsem si Yenyovi, ale nepochodil jsem :(

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |